Teknisessä lautakunnassa Vampula esillä

Tekla siirtää Annalaan suunnitellun uuden terveysaseman kohtalon Perusturvalautakunnan päätettäväksi tässä vaiheessa. Todennäköistä on ettei rakentamaan päästä tänä vuonna. Pääasiallisena syynä lykkäykseen on kariutuneet maakaupat.

Olisikohan aika pitää Annala-uusi terveyskeskus asiassa pienimuotoinen seminaari, aikaa tuntuu ainakin olevan. Realistisesti tulevaisuuteen katsoessa voidaan todeta terveyskeskuspalveluiden palvelutason laskevan jokatapauksessa. Hammaslääkäripalvelut säilyvät varmasti niin kauan kuin koulukin Sallilassa ja todennäköisesti terveydenhoitaja ja lääkäripalvelutkin ainakin joinakin päivinä viikossa(vuoden 2011 jälkeen, Yhdistymissopimus 3 vuotta).

Tälle vuodelle on niin sanotuista porkkanarahoista varattu urheilukentän korjaukseen 50000 euroa. Tällä ei todennäköisesti saada mittavaa remonttia vaan hyvä alku, joten on suotavaa nämä rahat siirtää Sallilan koulun kentän remontin loppuun saattamiseen ja valaistuksen (uusi kaukalo) hankkimiseen, sekä kunnollisen leikkikentän saamiseksi (tähänkin varattu liian vähän).

Urheilukentän remonttia on syytä miettiä tulevan vuoden osalle ja kunnollisena.