Hyvää Juhlapäivää Vampula!

Tänään juhlitaan Vampulan 150 vuotista historiaa.

Juhlapäivän ohjelmaa on suunnitellut Kalkkipojat ry.:n, Juha jalosen ja Rami Peltolan johdolla työryhmä noin parin vuoden ajan.

Päivän ohjelmaa:

Kahvila Y-suulilla avaa ovensa jo klo 10:00 ja on avoinna ainakin klo 16:00 saakka. Mikäli asiakkaita riittää, niin ovet toki pysyvät kauemminkin auki. Päivällä kisattavan Vampula Amazing Racen lopulliseksi joukkue määräksi on varmistunut 16 erittäin motivoitunutta joukkuetta, joissa on n.4 kisailijaa/joukkue. Heidän lähtöpolkasunsa tapahtuu Y-torilta klo 12:00 ja toki sinne soisi tulevan runsain joukoin kannustajia heitä tien päälle lähettämään. Kisa loppuu klo 15:30 ja palkintojen jako päälavalta n. klo 16:00.

Varsinainen juhlaohjelma alkaa klo 17.00 Y torille pystytetyssä juhlateltassa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Myynnissä mm. lihasoppaa ja alueella A-oikeudet. Teltassa esiintyy mm. Tapio Liinoja Combo, The Blue Woodoo Band, The Kehvelit, The Richmond Okies, St Desire ja Dj Tero K. Teltta suljetaan kello 24.00. Tapahtumaan on ilmainen kuljetus Huittisista Sinisen Karhun edestä. Lähdöt ainakin klo 15:30 ja 16:30, mikäli näyttää että kaikki halukkaat eivät kyytiin mahdu, niin extra vuoron ajaminen klo 17:30 voi myös olla mahdollista. Paikan päälle kuljetus menee meidän piikkiin, eli on ilmainen. Paluu kuljetukset ovat klo 24:00 ja 01:00, ne kustantantavat 5€/henkilö. Ja myös paluuseen on extra vuoron ajaminen mahdollista, se olisi klo 02:00.

Y-suulilla ravintola avaa ovensa kello 14.00. Y-suulilla illan ohjelmana on Laululintusen Karaoke klo 21 alkaen. Suuli suljetaan kello 02.00 (anniskelu 01.30).